SEILFORENINGENS UNDERGRUPPER

I seilforeningen har vi flere undergrupper og lokaliteter for våre medlemmer og Sandefjords befolkning. Har du besøkt Seilerholmen, vår fantastiske øy i fjord'n vår?

JOLLEGRUPPA

Vår treningsgruppe for aktive seilere i seilforeningen. Jollegruppa seiler Optimist, Laser og Waszp. Jollegruppa har faste treningsdager på mandager og onsdager i sesongen.

Har du lyst til å lære å seile?

SEILERHOLMENS VENNER

En driftig gjenge som holder vedlike paradiset vårt! Utpå Seilerholmen har vi brygger hvor du kan ligge med båten din. Vi har seilerhytta som kan leies. Det er badeplasser, teltplasser og gode fiskeplasser.

H BÅT GRUPPA

H-båten ble bevisst valgt som entype kjølbåtklasse i Sandefjord Seilforening etter en grundig vurdering der aktuelle klasser ble satt opp mot hverandre. Mange av seilerne våre er godt fornøyd med å delta i Tirsdagscupen, mens andre har større ambisjoner og deltar i NM, Nordisk og VM. Internasjonalt har klassen utbredelse i nord-Europa, og nivået på de beste seilerne er høyt.

Granholmveien 76, 3230 Sandefjord, Norway

Følg