Rekord deltagelse

"WASZP-klassen, kjent som den fremste entype foiling-jolle globalt, skaper bølger med enestående vekst og deltakelse som bryter rekorder. Den kommende hendelsen i Sandefjord, Norge, planlagt for august 2024, har allerede overgått forventningene. Alle de opprinnelige 150 plassene ble revet bort på kun 48 timer etter åpningen for påmelding. Som svar på overveldende etterspørsel har arrangørene, Sandefjord Seilforening i samarbeid med WASZP, jobbet utrettelig for å åpne ytterligere 30 plasser, og bringer den totale påmeldingslisten til imponerende 180 båter.

Håper du fikk dette med deg!

"Trimkv¸al regatta" med Christen With - godt besøkt, hyggelig og vellykket! Denne gangen på Sandefjord Bibliotek - ønsker du se noe av det Christen fortalte om så er det en film her.

Husk å melde dere på til arrangement mandag 11.mars - se egen invitasjon her på "Turseilere Sandefjord Seilforening" - for påmelding.