Organisasjon

Jollegruppa

Vår treningsgruppe for aktive seilere i seilforeningen. Jollegruppa seiler Optimist, RS Feva, Laser og Waszp. Jollegruppa har faste treningsdager på mandager og onsdager i sesongen.

Har du lyst til å lære å seile?

Bli med på årets nybegynnerkurs. Mer info kommer!

Tur og hav

Gruppen for deg som har, eller går med tanker om å skaffe deg, seilbåt.

Er du en som liker å seile på tur, enten i fjord'n vår eller resten av vår vakre skjærgård, så har du stor nytte av et medlemskap hos oss .

Her er det også mange erfarende og ivrige regattaseilere.  Tirsdagsregattaen er en årlig aktivitet med utgangspunkt fra Seilerholmen.

Seilerholmens venner

Medlemmer med et stort hjerte for den vakre holmen vår!

På Seilerholmen du kan ligge med båten din. (mot en avgift)

Vi har seilerhytta "Valhall" som ofte brukes til sosiale arrangement og som leies ut til næringsliv, foreninger og private.

Det er badeplasser, teltplasser og gode fiskeplasser.

Radioseiling

Sandefjord seilforening seiler vi DragonForce 65, en internasjonal en-typebåt med stor utbredelse i hele verden.

Det arrangeres både Nordisk, Europeisk og
verdensmesterskap i klassen.

Vi møtes hver lørdag i vinterhalvåret på Granholmen.​

styret

Sandefjord Seilforenings styre består av engasjerte medlemmer med bred erfaring innen seiling, administrasjon og lokalsamfunnsutvikling.

Styret i Sandefjord Seilforening arbeider målrettet for å fremme seilsporten lokalt, arrangere konkurranser og skape et inkluderende miljø for seilentusiaster i regionen.

Med et sterkt fokus på bærekraftig seiling og medlemsengasjement, jobber styret aktivt for å sikre foreningens fortsatte vekst og suksess i seilingsmiljøet i Sandefjord.